• Gratis verzending vanaf € 50
  • Snelle levering : 1-3 werkdagen
  • 14 dagen bedenktijd en geld terug
  • Eerlijke kwaliteitsvolle kleding
  • Ook online Belvu’s uitmuntende service
  • Gratis verzending vanaf € 50
  • Snelle levering : 1-3 werkdagen
  • 14 dagen bedenktijd en geld terug
  • Eerlijke kwaliteitsvolle kleding
  • Ook online Belvu’s uitmuntende service
U bevindt zich hier:     FAQ

FAQ - Veelgestelde vragen over Belvu's webshop

Moet ik verzendkosten betalen?

Vanaf €50 worden bestellingen gratis geleverd naar een adres in België. Onder €50 betaal je €6 verzendkosten. Voor de verzending van afgeprijsde artikelen betaal je ALTIJD €6. Verzending naar het buitenland kost steeds €10, ongeacht het totale aankoopbedrag.

 

Wat is de verzendingswijze van mijn pakket?

Leveringen worden uitgevoerd door Bpost. Zodra je bestelling verwerkt is, ontvang je een track&trace code waarmee je je pakket online kan volgen.

 

Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

Belvu aanvaardt alle betaalmiddelen die aangeboden worden door onze payment provider Mollie : Visa, MasterCard, Maestro en Bancontact.

 

Wanneer mag ik mijn bestelling thuis verwachten?

Wanneer een artikel in stock is en besteld wordt voor 12u00 op werkdagen, wordt dit in principe nog dezelfde dag voor verzending aangeboden door Belvu. We streven ernaar om elke bestelling binnen de 3 werkdagen bij de klant te bezorgen op zijn adres in België. Leveringen naar het buitenland kunnen uiteraard langer onderweg zijn.

 

Kan ik mijn online aankoop ruilen?

Ja. Niet tevreden, geld terug.

Als de door jou bestelde artikelen niet naar wens zijn, kunnen deze kosteloos in onze winkel geruild of ingeleverd worden binnen 14 dagen na leverdatum. Alle terugbetalingen verlopen evenwel via overschrijving. Je kan je pakket ook zelf retour opsturen. Gebruik hiervoor het retourformulier dat bij je pakket geleverd werd. De kosten voor het terugsturen van een pakket worden volledig door de klant gedragen. Na controle van de geretourneerde artikelen, wordt het aankoopbedrag exclusief eventuele verzendkosten onmiddellijk teruggestort op het door jou opgegeven rekeningnummer.

Let wel: Producten met soldenkorting of producten uit onze communie- en lentefeestcollectie kunnen niet ingeruild of teruggestuurd worden!

 

Mag ik een retour zelf naar de winkel brengen?

Ja, dat mag. Vul het retourformulier in dat bij je pakket geleverd werd en geef het samen met de goederen af in de winkel. Je aankoopbedrag exclusief eventuele verzendkosten wordt teruggestort op het door jou opgegeven rekeningnummer. Het is niet mogelijk je aankoopbedrag onmiddellijk terugbetaald te krijgen bij afgifte van je retourpakket in onze winkel. Alle terugbetalingen gebeuren via overschrijving.

 

Mogen afgeprijsde artikelen geretourneerd worden?

Neen. Producten met soldenkorting of producten uit onze communie- en lentefeestcollectie kunnen niet ingeruild of teruggestuurd worden. Ook ondergoed en sokken neemt Belvu niet terug.

  

Kan een artikel nadat ik mijn bestelling plaatste toch uitverkocht zijn?

Ja, dit is mogelijk. Een verkoop in onze winkel te Edegem heeft steeds voorrang op een verkoop via onze webshop. Al is de kans dat dit gebeurt wel uitzonderlijk klein.

 

Kan ik online betalen met mijn Belvu cadeaucheque?

Neen. Cadeaucheques kunnen enkel in de winkel in mindering gebracht worden.

 

Ik heb een klacht.

Belvu doet zijn uiterste best om al zijn klanten 100% tevreden te stellen. Als je toch een klacht zou hebben over onze diensten, kan je ons contacteren via webshop@belvu.be of op +32 (0) 34570037 tijdens werkdagen van 9u30 tot 17u. We doen er alles aan om je klacht zo snel mogelijk te behandelen.